Ø Jag gråter osynliga tårar även om jag ler

Suttit ett tag och letat efter en vettig farsdag present en stund nu, och jag kom fram till ett bra resultat. Eftersom jag vet att min fader läser min blogg så tänker jag inte skriva nu vad det är! ;) Men det kommer iallafall bli awesome.
Nu ska jag städa klart i rummet och plugga lite tyska hade jag tänkt. Hoppas det går vägen för mig på tyska provet på tisdag.. WoooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOO...wait for it............P. Ska även hinna duscha, måla naglarna, ansiktsmask, noppra ögonbrynen, välja kläder till imorgon osv.. Så ska sätta fart med det, puss&adjö!1

Kommentarer
Postat av: Anonym

armbandet <3

2011-11-06 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0