† Boy, your are like drug

Hejheeeej. Vaknade precis från att ha sovit i typ, 3 timmar? Skönt med huvudvärk och förkylning på gång. Har massa plugg men ingen ork. F-m-l moment. Nae men mitt liv är ganska chill for the moment ändå. Mycket som är bra, och lite som är dåligt. Dock lite för privat för er, så jag ska vara tyst nu.
Nu är det en ny vecka, och om exakt 10 dagar slutar vi skolan. Skööööönt. Mitt jullov ska bestå av mys med familjen, träffa många fina vänner och ha det precis så kul som jag vill. Åhhh längtar efter jul. Känslan hemma är oslagbar. Ska sätta igång med lite plugg, puss!
Från i somras

Kommentarer
Postat av: Syster Sandra

Hoppas du hinner bli moster igen och mysa med bebis oxå på jullovet :)

2011-12-14 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0